Praca dla inżyniera

DLA PRACODAWCY kontakt reklama partnerzy regulamin dodaj cv START
- publikuj ofertę
- przeglądaj bazę CV
- rejestracja
Nie masz konta?

ZAREJESTRUJ SIĘ
jako kandydat

← Wstecz | Drukuj

Specjalista IT - pierwsza linia wsparcia / Lionbridge Poland

Oferta z dnia: 30/07/2014
O firmie

Lionbridge Technologies, Inc. (Nasdaq: LIOX) jest czołowym dostawcą usług z zakresu tłumaczeń, zarządzania treścią, marketingu online oraz testowania aplikacji. Gwarantujemy naszym klientom spójność globalnego i lokalnego wizerunku ich marki. Dbamy, aby na każdym etapie cyklu życia produktu był on funkcjonalnie dostosowany do nowych realiów użytkowania.
Obsługujemy już ponad 800 marek – wiodące firmy na rynku współpracują z nami, aby zwiększyć swój udział w globalnym rynku.
W naszym warszawskim biurze zatrudniamy już ponad 500 specjalistów, w tym Kierowników Projektów, Lingwistów, Inżynierów, Specjalistów DTP, Grafików, Web Developerów oraz ekspertów zajmujących się opracowywaniem treści i kontrolą jakości.


Oferowana praca

Stanowisko: Specjalista IT - pierwsza linia wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska
Branża: Informatyka/Administracja

Opis stanowiska

Lionbridge Technologies, Inc. (Nasdaq: LIOX) jest czołowym dostawcą usług z zakresu tłumaczeń, zarządzania treścią, marketingu online oraz testowania aplikacji

Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do działu IT wspierającego pracowników naszej korporacji na całym świecie.

Zakres obowiazków:
• pierwsza linia wsparcia technicznego dla pracowników korporacji i użytkowników zewnętrznych
• monitorowanie systemów korporacji
• przeprowadzanie okresowych przeglądów kontrolnych systemu
• przestrzeganie określonych procedur


Wymagania

• wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)/ Certyfikaty IT
• biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (mówioną oraz pisaną)
• gotowość do pracy w trybie trzyzmianowym (24/7)
• biegła znajomość systemów operacyjnych i pakietów aplikacji MS
• doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem wsparcia technicznego będzie dodatkowym atutem
• podstawowa wiedza o Active Directory oraz Microsoft Exchange będzie mile widziana
• komunikatywność


Oferujemy

• szansę na rozwój w stabilnej, globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym – dzięki biurom
w 26 krajach Lionbridge stwarza okazję do poznania różnych kultur i stylów pracy
• dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych
• pracę w kreatywnym zespole i miłej atmosferze
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• pakiet dodatkowych benefitów


Forma kontaktu

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą prosimy o przesłanie cv mailem z nazwą stanowiska w tytule wiadomości, na adres e-mail:
praca@lionbridge.com


Dane firmowe

Lionbridge Poland
jutrzenki
02-231 Warszawa
Email: marta.piotrowska@lionbridge.com
WWW: Lionbridge Poland Sp. z o. o.
← Wstecz | Drukuj