Praca dla inżyniera

DLA PRACODAWCY kontakt reklama partnerzy regulamin dodaj cv START
- publikuj ofertę
- przeglądaj bazę CV
- rejestracja
Nie masz konta?

ZAREJESTRUJ SIĘ
jako kandydat

← Wstecz | Drukuj

Specjalista ds. organizacji realizacji zadań inwestycyjnych / PKP PLK S.A.

Oferta z dnia: 20/11/2015
O firmie

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.


Oferowana praca

Stanowisko: Specjalista ds. organizacji realizacji zadań inwestycyjnych
Nr ref.: WZ/IR/88/11/15
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska
Branża: Budownictwo/Architektura/Geodezja

Opis stanowiska

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

organizowanie przekazania terenu budowy, nadzoru inwestorskiego na budowie, odbiorów robót i przekazywania obiektów do eksploatacji i użytkowania,
monitorowanie realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych między innymi poprzez udział w opracowaniu i aktualizacji ramowych harmonogramów realizacji zadań, w tym harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz projektu harmonogramu zamknięć torowych, udział w opracowywaniu aneksów do realizowanych umów oraz dokumentowanie okresów gwarancji i rękojmi,
udział w weryfikacji kompletności i poprawności otrzymanych faktur i not księgowych,
udział w nadzorowaniu realizacji zawartych umów oraz ich rozliczaniu w zakresie terminowości realizacji oraz naliczaniu i przekazywaniu do egzekwowania kar umownych,
udział w nadzorowaniu wykonania dokumentacji powykonawczej, zgłaszanie właściwemu organowi zakończenia realizacji robót budowlanych, uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanych obiektów,
udział w przekazywaniu użytkownikowi obiektów dokumentacji technicznej i dokumentów dotyczących budowy,
udział w przygotowaniu i dokonywaniu rozliczenia końcowego przedsięwzięć inwestycyjnych, rozliczaniu nakładów inwestycyjnych z uwzględnieniem odzysków materiałów, przeprowadzeniu rocznej inwentaryzacji środków trwałych w budowie, procesie tworzenia dokumentów dla rozliczenia środków trwałych w budowie.


Wymagania

Wymagane kwalifikacje:

wykształcenie minimum średnie techniczne,
minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowiskach związanych z organizacją i realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych,
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu i zadania.
Mile widziane wymagania:

wykształcenie wyższe techniczne,
znajomość SAP MM, EPM 2013, SharePoint,
znajomość zagadnień finansowych w procesie realizacji inwestycji, a w szczególności dotyczących rozliczeń końcowych.


Oferujemy

Oferujemy:

pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.


Forma kontaktu

Aplikuj poprzez link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=feddba5faedd4426a6348e5f05fc2465


Dane firmowe

PKP PLK S.A.
Targowa 74
03-734 Warszawa
Email: monika.wojcik2@plk-sa.pl
WWW: www.plk-sa.pl
← Wstecz | Drukuj